пʼятниця, 13 січня 2012 р.

Середовище розробки для Java

Тепер справа за вибором середовища розробки - IDE (integrated developpement environement). На щастя, є серед чого обирати. На сайті developpez.com наведено список основних середовищ розробки із коротким описом кожної. Серед основних можна назвати Eclipse (від Eclipse Foundation), NetBeans (від Sun,  який тепер вже став Oracle), IntelliJ IDEA (від JetBrains), та декілька менш популярних, таких як JBuilder та JDeveloper.

На сайті developpez.net наведено результати опитування за 2009:


Зрештою, я обрав NetBeans - рідне середовище від Sun Microsystems, яка власне і розробила мову Java. Завантажити це середовище розробки, яке є безкоштовним, можна з сайту netbeans.org.




 

6 коментарів:

  1. Блог загнувся чи ви уже вивчили Java?

    ВідповістиВидалити
  2. Блогу - жити!
    Вирішив поступити в коледж в Монреалі і потім продовжу писати. То я сам хотів повчитись, але в навчальному закладі буде більше толку.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Тоді чекаю на продовження даної теми, тому як мені також дуже подобається програмування, та й тема навчання у Канаді. І якщо ви продовжите з Джавою, то я хотів б прочитати про ваш досвід із фреймворками, особливо із Spring MVC

      Видалити
    2. Для мене програмування буде новим заняттям. Мені подобається ця галузь. Дотепер, користуючись знаннями, які я набув в універі (декілька побіжних курсів з програмування), я міг тільки написати невеликі прості розширення під готові професійні програмні середовища, які полегшували мені їх використання. Але хочеться копнути глибше, а для цього необхідні більш грунтовні знання.

      Видалити
  3. Привіт!
    Літо закінчується, а з ним і час на вступ до навчальних закладів, ви вже визначились із колледжом та напрямом підготовки?

    ВідповістиВидалити
  4. на осінні сесії прийом документів закінчився ще в кінці травня. На неї я не встиг. Тому я розраховую податись на зимовий період. (в Квебеку є три вступних кампанії: літо, осінь і зима). Зараз мене зацікавила однорічна програма в UdEM, яка називається Certificat en informatique appliquée. Вступна кампанія розпочнеться у вересні і триватиме до листопада.

    ВідповістиВидалити